დآنتی بوގ დ

დآنتی بوގ დ
 
დდდდهمون آبدار خونه جهنمی خودمونდდდდ

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 4 فروردين 1387برچسب:, توسط ஒஐیاسیஐஒ

 

دقدقه  جدید  یا30   ☠♂❀

آدمای دوروبرم فکرمیکنن من دخترخودخواه وبدی هستم درصورتی که اینطور نیس... .من فقط کاری رومیکنم که عقلم بهم میگه.مثلامن بایکی فقط به قصددریافت یه سری علوم دوست میشم ووقتی بهش میگم که به درد دوستی نمیخوره میگه خیلی خودخواهی!!!!!!!!

(حالاعقلم چی میگه؟
میگه ازآدمای اطرافت حداقل باید یه دونه چیزیادبگیری.دست خالی که نمیشه آخه!!!)

یامثلاداره تموم خونوادشوبرامن نام میبره ورابطه اوناروباهم دیگه میگه؛آخه این اطلاعات به چه مرض من دواست؟؟!! هان؟!!
گیریم که دوا باشه.آخه انیشتین هم نمیتونه این اسمارو بارابطه هاشون تو یک لحظه که اون داره عین رباط68ریپیت میکنه به اون مخ مثلا مخش بسپاره چه برسه به من بی مخ!!!!!!!

یااومده میگه آخ کمرم ,وای پاهام ,اوخ اوخ بازوهام,...خیلی خب قبول دارم که میخوادنازکنه اما یه بارگفتی شنیدم دوبارگفتی شنیدم باباول کن دیگه هرکاربتونم برات میکنم ولی خواهشن بس کن من که دکترنیسم که داری تک تک دردات رو برام باعلائمشون میشماری!!!!!!!!

یکی نیس به من توضیح بده/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

.: Weblog Themes By Pichak :.



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 20764
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1


دریافت كد ساعت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


دخترونه