დآنتی بوގ დ

დآنتی بوގ დ
 
დდდდهمون آبدار خونه جهنمی خودمونდდდდ

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ 30 اسفند 1391برچسب:لیلی ومجنون ایمیلی,درک وجهنم,طنزلیلی ومجنون, توسط ஒஐیاسیஐஒ

 

گله مي کرد ز مجنون ليلي
که شده رابطه مان ايميلي

حيف از آن رابطه ي انساني
که چنين شد که خودت ميداني

عشق وقتي بشود دات کامي
حاصلش نيست به جز ناکامي

نازنين خورده مگر گرگ تو را ؟
برده به دات کام و دات ارگ تو را؟

بهرت ايميل زدم بيشترک
جاي سابجکت نوشتم به درک

به درک گر دل من غمگين است
به درک گر غم من سنگين است

به درک رابطه گر خورده ترک
قطع آن هم به جهنم به درک

آنقدر دلخور از اين ايميلم
که به اين رابطه هم بي ميلم

مرگ ليلي نت و مت را ول کن
همه را جاي
OK کنسل کن

OFF کن کامپيوتر را جانم
يار من باش و ببين من
ON ام

اگرت حرفي و پيغامي هست
روي کاغذ بنويس با دست

نامه يک حالت ديگر دارد
خط تو لطف مکرر دارد

خسته از Font و ز Format شده ام
دلخور از گردلي ( ات ) شده ام

کرد رپلاي به ليلي مجنون
که دلم هست از اين سابجکت خون

باشه فردا تلفن خواهم کرد
هر چه گفتي که بکن خواهم کرد

زودتر پيش تو خواهم آمد
هي مرتب به تو سر خواهم زد

راست گفتي تو عزيزم ليلي
ديگر از من نرسد ايميلي

نامه اي پست نمودم بهرت
به اميدي که سر آيد قهرت...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 20747
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1


دریافت كد ساعت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


دخترونه